ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

сряда, 31 декември 2014 г.

ИСТИНАТА ЗА БЪЛГАРИЯ, КАЗАНА ОТ СВЕТА И ПРЕД СВЕТА...


" Ако бях българин, вече щях да си стягам багажа... "
Когато попаднах на този клип, публикуван от кюстендилския ми приятел Джонев, си помислих - дали тъкмо днес, пред прага на Новата, да го препубликувам и аз на страницата си?
Но съмнението ми бе мимолетно. Да, реших почти веднага да го препубликувам.
Но съм убеден, че и вие така мислите, не бих бил чист пред съвестта си, ако си бях замълчал. А и това не е в моя натюрел - да си мълча.
Защото аз лично от десетина, че и повече години пиша единствен за КОНТРОЛИРАНАТА МИЗЕРИЯ у нас, за това, че за тъй наречения елит има милиони, ето, сега те всички са в Дубай и къде ли не по световните курорти, а за народа - няма и пет лева...И не срещам подкрепа отникъде. Напротив, само плесници и обиди. И то и от тези, които всъщност защитавам?!?
Нямаше да бъда коректен към самия себе си, към моите дългогодишни усилия да стресна поне неколцина от моя народ, да им покажа, че това, което се живее у нас сега, не е нормално, че все пак на света има и радост от живота, а не оцеляване, оцеляване и пак оцеляване... Че това, което се върши с възрастните, с болните, с инвалидите, с имащите нужда от помощ е геноцид, който няма аналог в момента не само в Европа.
Вижте добре как се променят лицата на присъстващите в студиото на ББС, когато говорещият споменава за размера на пенсиите ни, за заплатите... Тези хора не могат да повярват, че днес в Европа съществува подобно нещо!
Ако си бях замълчал, нямаше да мога да се гледам в огледалото, особено след поредна среща с чужденец, който, щом разбере, че съм българин, се извръща в най-добрия случай настрани, докато повечето направо казват - а, от ония ли, бавноразвиващите се...
Нямаше да бъда честен и пред онова, което отново, периодически, се надига в България - вълната на расизма, омразата...Средата, в която най-добре виреят тези, които 25 години вече държат моя покорен народ в мъртва хватка.И май винаги ще го държат. Разделяй и владей...
Да, тук нашите се правят на вода ненапита, но в чужбина знаят истината за нашето дередже. И вижте какво казват!
" Ако бях българин, вече щях да си стягам багажа..."
Между другото същите думи, подобен съвет към нас бе отправен и от тогавашния кандидат за президент на Франция Сеголен Роаял, тя ги изрече при диспута си с центриста Байру:" Ако аз съм на мястото на тези хора, веднага бих взела всичките си деца и емигрирала, защото те след време нямаше да ми простят моята безотговорност..." Спомням си още как тогава се обезсилих и хората наоколо помислиха,че имам проблем със здравето. А не не знаеха, че аз просто бях българин. И че никак не е приятно, че е страшно да чуеш такива думи,отнасящи се за теб и твоя народ.Тези думи на г-жа Роаял аз ги документирах в моите книги "BG емигрант в Париж" и "55 тайни на Париж". Те бяха казани през далечната вече 2007 година...Далечна ли? За някои - да, но за нас, българите - просто действителност...Думи, които се оказаха истина.И които май пак ще бъдат такава истина и след доста време, доста...
Има ли човек с елементарно дори усещане за достойнство, който да не изпита остра болка от подобни думи-присъда над едно овчедушие - нима си представяте докъде сме стигнали? И как изглеждаме в чуждите очи? На които обаче ние, най-бедните и най-нещастните, продължаваме да се подиграваме, въпреки че шурмуваме техните страни, които са на светлинни години от нашата... Да, подиграваме се. И се пъчим с "патриотизма" си. Отгоре на какво?
Вижте как обикновените, нормалните хора, с нормалното достойнство и усещане на нещата си закриват потресени лицата! И то по такава авторитетна медия като ББС.
Вижте и чуйте на какво ни оприличават!
Унижението е пълно!
И пак казвайте, че това не е истина...Че сме добре, добре, добре... Добре ли? Ех, племе ненагледно... Ядене и пиене му е майката. Та малко ли е - идва Новата. И онова, същото, след нея...
Димо Райков
75 391 преглеждания
АКО БЯХ БЪЛГАРИН ЩЯХ ДА ЕМИГРИРАМ“Да ама не си
Истината право в очите!
http://vbox7.com/play:92e9ea3d1b

Няма коментари: