ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

вторник, 14 март 2017 г.

ВЕЧНИТЕ ОПИТВАЧИ И ВЕЧНИТЕ КАНАРЧЕТА


КАТЕГОРИЧЕН Е, ЧЕ НЯМА ДНЕС ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ПРОМЯНА, НО ЩЯЛ ДА ОПИТА...
Българските странности продължават с пълна сила...
Мислех, че няма вече какво да ме изненада в нашенската уж политика, но...
Чета интервю на един от "новите" кандидати за депутати, посрещнат от своите с толкова надежди.
Почти всяка дума е - на този етап някаква промяна е невъзможна...
И тонът е ясен, категоричен!
И от сто кладенеца вода носи, за да докаже в интервюто си, че наистина няма място за надежда...
Тоест, "Надежда тука всяка оставете..."
И хоп, съвсем накрая - но аз ще опитам...
И у мен се породи един въпрос - извинете, господине, но политиката баница ли е, та да я опитвате?
И още нещо бих искал да му кажа на този човек - все пак не всички сме студенти, някои от нас са видели толкова, ама толкова "опитвачи" в българската уж политика през изгубения си вече живот...
Ето, току-що видях един друг "опитвач"... О, да, него, Жорж, великия Жорж... Бях го позабравил, а той пак,милият, си е същият, току-що излязъл сякаш от нафталина...Да, видях пак него, Жорж, вечния опитвач...
Да, тези хора, "опитвачите", наистина са вечни...
Вечни са и канарчетата в тази наша вечно тъжна страна...
само дето и "опитвачи", и "канарчета4 забравят все едно нещо - че той, Животът, е един-единствен. Тоест, той се дава на човека само един път.
И отреденият отрязък от време се оттича като пясък.
И няма, няма спиране този пясък...
Димо Райков

Няма коментари: