ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

четвъртък, 13 октомври 2016 г.

МОЯТА НАГРАДА...
Мислех да напиша няколко думи за тази чудесна среща.
Но моите читатели ме изпревариха, моите думи вече са безпредметни. Защото аз подарих сърцето си на препълнената зала, а тя ми отвърна с толкова обич...
Каква невиждана, наистина парижка опашка за автографи, всъщност започнах да подписвам книгите още преди началото на премиерата, имаше хора, които бяха отскочили само за автограф, тъй като имаха болни тежко роднини у дома си...
Неудобно ми бе хората да чакат с часове за моя автограф, но не мога да скрия, че сърцето ми потръпваше...
Благодаря на Стойо Вартоломеев, Константин Еленков и Гриша Атанасов, които говориха за моето творчество!Благодаря на домакините от книжен център "Гринуич", както и на ИК " Хермес" за чудесната организация!
Благодаря на десетките мои почитатели, сред които имаше хора, които редовно, от десетина и повече години, идваха на премиерите ми, но имаше и нови мои читатели...
Какво повече може човек да напише след едно такова уникално и вълнуващо преживяване? Да, значи все още има надежда...
Но как да забравя думите на тези люде, които ми казваха, че съм възвърнал с моите книги надеждата им за достоен живот, че моите книги ги променят и удължават живота им...
А какво да кажа за жеста на бронзовия медалист от световното първенство по борба за ветерани във Финландия, Любомир Ламбов, който по време на премиерата стана и ми подари ...медала си...
Е, това вече ме разтърси! Да, десетките автографи, вниманието, сълзите и топлотата, медалът на Ламбов, песните на Калинка Згурова и Манол Михайлов ме заредиха с такава енергия и сладост на духа, че наистина вече думите не ми стигат. Просто се отдавам на преживяното. И го желая на всеки свой колега...
Димо Райков
Lyubomir Lambov
Невиждана опашка за автографи на премиерата в центъра на София на големия писател и мой приятел Димо Райков.За мен беше гордост да видя как толкова хора обичат книгите на моя съгражданин от Малко Търново.

Няма коментари: