ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

четвъртък, 13 октомври 2016 г.

МЪЛНИЯ
ЛЮБОМИР ЛАМБОВ Е НОСИТЕЛ НА БРОНЗОВ МЕДАЛ ОТ СВЕТОВНОТО ПЪРВЕНСТВО ПО БОРБА ЗА ВЕТЕРАНИ ВЪВ ФИНЛАНДИЯ!
Току-що завърши награждаването, при което моят голям приятел и съгражданин завоюва бронзов медал.
Да си 63-годишен, да се бориш с двайсетина и повече години по-млади от теб...
И миналата година да си вицешампион, а днес да бъдеш с бронзов медал...
Гордост, радост...
Браво, Любчо!
Честито, приятелю!
П.П.
Любчо отказа категорично на предложението на американската федерация по борба да се състезава от името на САЩ.
"Аз съм българин, макар че живея и работя повече от десет години в Чикаго.България ме е направила такъв, какъвто съм днес, аз й дължа златен медал!"
Аз зная какво означават тези думи. Защото видях с очите си как Любчо ходеше и търсеше парички за билет поне...
И то след тежката катастрофа, която претърпя преди няколко месеца..
И пак успя! И то как само успя! С бронзов медал!
Сега думата има ...България...
Поне да му плати билета...
А кметовете на Бургас и Малко Търново незабавно да му отдадат дължимото още от миналата година - почетното гражданство...
На кого по-честно и почтено то би прилягало, нали?
Но така или иначе, Любчо, ти доказа, че ние, странджанци, макар и мъчени цял живот, носим в себе си силата, енергията и обичта към родината, които ни правят винаги корави и ...мечтатели..
И това всъщност е ЗЛАТНИЯТ медал на живота ни...
Ти вече го завоюва!
Оше веднъж - честито! Прегръщам те братски!
Ех, Странджа, ех, България...
Димо Райков

Няма коментари: