ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

четвъртък, 13 октомври 2016 г.

"МУЛЕН РУЖ" - РАДОСТТА ОТ ЖИВОТА...
Два часа в небитието...
Два часа ти си ...ангел... Сред рояк от цветя ангели...Млади, здрави тела на най-красивите танцьори в света...
Човекът, който прави кастинги из цял свят и избира момичетата и момчетата, така ми каза:
- Първото нещо, което аз търся в кандидатката е да има лице с изражение на ...сърна.
вИзражение на сърна!
Чаша от най-доброто шампанско в света, спектакълът "Феерия"...
Е, Господ наистина е слязъл на земята...Или Вие сте се качили на небето...
Два часа, изтръпнали от усещането, че сте се родили на тази наша грешна, но все пак толкова хубава земя...
Не пропускайте тези мигове! Ако не наяве, то поне чрез моята книга.
Подарете си тази никога неизпитвана до този момент радост!
Ето какво пише в началото на моята нова книга за Париж г-н Жан-Лук Пео-Рико, един от най-големите шефове на прочутото кабаре:
" Скъпи г-н Райков, щастлив съм да установя, че Вашите книги имат толкова голям успех! Благодаря за чудесното описание и пресъздаване на атмосферата в "Мулен Руж" - книгите Ви винаги ще бъдат на челно място в нашия музей!"
Да, наистина без коментар.
"Мулен Руж" Ви чака! Париж Ви чака!
Димо Райков
П.П. Прочете и поканата да вземете два безплатни бикета за оредставлението. Решението на загадката, с която може да участвате е в моята книга, там, където описвам атмосферата в "Мулен Руж".

Няма коментари: