ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

вторник, 23 февруари 2016 г.

Как не му омръзна на този наш народ?

Мой почитател току-що ми изпрати този текст, който съм написал преди цели 4 години...
И ме пита - г- н Райков, каква е тази страна, където нито на политици, нито на народ им пука от мъката на един писател? И където за четири години нищо не се случва, нищо не помръдва и на милиметър разстояние... Всичко е застинало, всичко се повтаря...
Какво да му отговоря? Как да му отговоря? Просто ми е тъжно, много тъжно... Да, да си се родил българин... Диагноза, нали?
А следващите избори за президент приближават...
И пак всичко започва отново...
Как не му омръзна на този наш народ?
А после все някой друг му е виновен..

http://e-vestnik.bg/15608/pisatelyat-emigrant-dimo-raykov-g-n-prezident-ostavete-ni-na-mira/


.Писателят емигрант Димо Райков: Г-н президент, оставете ни на мира! - e-vestnik.bg
Димо Райков Научавам от българската преса, че по Ваша инициатива през ноември ще се проведе в……
E-VESTNIK.BG

Няма коментари: