ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

събота, 5 декември 2015 г.

"ПАРИЖ -РАДОСТТА ОТ ЖИВОТА..." - МОЯТА НОВА КНИГА ЗА ПАРИЖ
Тези дни все ме питат:"Г-н Райков, ще бъде ли победен Париж?"
Е, погледнете, чуйте...
Може ли да бъде победен този единствен в света град-човек? Може ли да бъде победен Животът от смъртта...
Може ли да бъде победена Мечтата! И вечният човешки порив към Свободата, Красотата и Светлината...
Затова и без да зная за онова, което ни вцепени, аз, в деня на атентатите, завърших новата си книга за Париж, която след няколко месеца ще бъде по книжарниците.
Вижте само какво е заглавието й - "Париж- радостта от живота..."
Да, радостта от Живота.
Която никой и никога, откакто съществува Животът, не може да победи. Защото живот ли е това, ако нямаш възможността да му се порадваш. Дори и за миг...
Мото на новата ми книга е една чудна мисъл - "Полунощ е. Едната половина на Париж прави любов с другата..."
Да, Париж не може да загине...
Димо Райков
Paris "I love Paris" Frank Sinatra
YOUTUBE.COM

Няма коментари: