ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

събота, 5 декември 2015 г.

"ПОМЕН ЗА МАМА" - МОЯТ СПЕЦИАЛЕН РАЗКАЗ...
Не знам защо, то при мен все така стават нещата, като че ли някаква неведома сила ме води, но сега, в тези тъжни дни след атентатите в Париж, аз "тръгнах" почти несъзнателно пак към този мой разказ.
"Помен за мама" е моят специален разказ, както "Реката на смъртта" е моят специален роман.
Това са два въздъха от най-дълбокото в мен. Две пронизващи болки-светкавици, с утаени в тях толкова демони, които ще нося цял живот...
Обръщам се към всички, които имат добро усещане към мен, а и към останалите - за да разберете поне мъничко от моя "свят", прочетете този разказ. Това ми стига. Защото зная, че след това и най-недоброжелателните от докосналите се до него, тоест до моята душа, ще станат по-добри. Дори и само за няколко издишвания...
Димо Райков
Това, което се бе случило с мен преди седмица и няколко дни, не го пожелавам и на най-големия си враг.
MOBILE.FROGNEWS.BG

Няма коментари: