ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

петък, 10 април 2015 г.

ИЗВИНЕНИЕ КЪМ СОФИЯ ОТ... ПАРИЖ...


Искам да се извиня на всички приятели във фейсбук, че следствие на проклетия си характер пиша,и то в дните на повсеместен народен възторг, отново за българската мизерия. И материална, но и духовна.
Извинявам се,защото виждам за пореден път,че моите текстове за нерадостното битие у нас, за геноцида над възрастните, болните, бедните, не са желани от вас.
Виждам отново,че голямата част от вас, да не кажа почти всичките, предпочитат текстове и снимки на преяли люде, на препълнени маси с меса и чудеса на гастрономията...
И това повсеместно - наздраве, наздраве...Този екзалтиран порив на почти всеки да покаже, да докаже, че именно неговата трапеза е най-пълната, най-отрупаната!
А аз съм тръгнал чак от Париж пак да развалям настроението ви...
И ето ти го парадоксът - аз, живеещият в световния град на удоволствията , съм седнал да състрадавам, да товаря усещанията си с болка, докато обитаващите най-бедната страна, с най-геноцидната политика и отношение към беззащитните, яко, като за световно плюскат, пият и се целуват в несвяст...
Извинете! И простете моето нахалство, че се опитвам незаслужено да ви откъсна и за миг поне от вашата "радост" от живота...Която никога,това дължа да ви го кажа, не е била и моя...
Димо Райков

Няма коментари: