ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

събота, 7 март 2015 г.

„АЗ СЪМ ПРОСТ И ВИЕ СТЕ ПРОСТИ…”



Вече сме 2015 година, тоест  подкарахме яко 21 век, и трябва вече да си го кажем, колкото и болно да е – много прост народ сме…
Ама, много прост…
Доказателствата? Разгърнете и прочетете някое издание, а за фейсбук да не говорим, особено за коментарите, ето прочетете мненията „народни” след материал за болката на Янка в „Блиц” – там лъсва цялото  голо д…на българското „величие”.
Аз отдавна съм прозрял тази истина.
Но сега пиша тези редове, възмутен до дъното на душата си от нашенската простотия, по-скоро от опростачената й арогантност, която се демонстрира във фейсбук по повод на едно изказване-вопъл на именитата Янка Рупкина, в което великата ни певица  моли Веждито и властта на Бългалия за... кофичка мляко?!?
Когато част от един народ псува, обижда и нарича едно от светилата си с най-долни каруцарски прозвища… – това значи е прост народ!
Когато част от един народ иска да живее винаги на колене и в кочинка – това значи е  народ-мазохист!
Но когато част от един народ, и то немалка част, завижда на един свой изтъкнат представител, надарен от Бога с неземен талант, че е имал смелостта да извика – дайте ми глътка, за да живея, когато нарочно го кара и той да бъде като него, отрепка, да се дави във воня и тъпоумие – е, това вече е краят на един народ…
Ето само един коментар…
] от 112

ЯНКЕ. ЖИВЕЕМ С МАЙКА МИ .С ИНСУЛТ СЪМ. ИМАМ 27 ГОДИНИ ТРУДОВ СТАЖ. ЖИВЕЕМ С 240 ЛЕВА ПЕНСИЯТА НА МАЙКА МИ. ОТ ТЕЛК НЕ ПОЛУЧИХ НИЩО.ИМАМ 5000 ЛЕВА В МАФИОТСКИТЕ ПЕНСИОННИ ФОНДОВЕ НА РОДЕНИТЕ СЛЕД 63 ГОДИНА. КОИТО НЕ МОГА ДА СИ ВЗЕМА. ЗНАЕШ ЛИ КАК ЖИВЕЯ. ТИ СИ БЕЗСРАМНИЦА.
     Оценка
-3 +91
Той, признава си го това, живеел като скот. Но същевременно не дава и глътка въздух, не дава и дори порив за вик на Янка да извика, да изкрещи болката си – и своята, но и неговата?!?
Какво е това тъпоумие?
Че отгоре на това и я нарича „безсрамница”…
Безсрамница, заради това че тя, крехката жена, със сетни усилия се е опитала да защити своето достойнство, но и неговото, на този оскотял примитив...
Е, какъв е този народ?
Вижте, боли, и то не само от написаното от това примитивно същество, което всъщност не знае, че изобщо живее в 21 век, което изобщо не знае що е това радостчица от живота, но боли и от това - вижте и отдолу как десетки българи са дали оценка „плюс” на тези редове, които всъщност са пълен израз на народен кретенизъм и простотия на ента степен, стоплени със завист българска, това отвратително и непознато в такава степен у никой друг народ „качество”, което ще ни погуби, ако все още не ни е погубило като народ и усещане -  да, щом аз съм зле, трябва и ти за бъдеш зле…И да стоим, да лежим тихо и кротко, да чакаме следващото остригване до голо, до червеното на прогнилата ни вече кожа…
Обиколил съм доста свят, с различни хора съм разговарял, в едни от най-големите библиотеки съм бил, но сведения за такъв начин на мислене никъде и никога досега не съм срещал!
Това е може би нашият, българският ни оригинален  принос в световното учение за потайностите на човешкия живот, да, може би, за огромно и страшно съжаление…
„ Аз съм прост, вие също сте прости, затова няма начин да не се разберем”… - спомняте си този израз, нали?
Той, простият бащица, дембелинът, който е обвит от народната любов и милиардите грешни парици, и той, народецът, зашеметен от простотия и мизерия са в „неделима, братска” прегръдка.
Во веки веков…

Димо Райков

Няма коментари: