ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

понеделник, 23 февруари 2015 г.

ЧИТТЕЛИТЕ БЛАГОДАРЯТ НА ДИМО РАЙКОВ

НЕКА ВСИЧКИ, КОИТО МРАЗЯТ ЕМИГРАНТИТЕ ДА ПРОЧЕТАТ ТОВА...
Снощи намерих случайно на един сайт препубликуван откъс от моята книга "BG емигрант в Париж". Пуснах откъса, който всъщност е мой предговор, на страницата ми. И тази сутрин две дами, едната емигрантка, както се представи, а другата, живееща в България, както личи от профила й, ми написаха топли думи,които осмислиха днешния ми ден и ми донесоха радостно усещане. Ето тези думи в този наш своеобразен разговор под откъса,който би бил "награда" за всеки автор:
:------
Dimo Raikov Тази моя "парижка книга" излезе от печат още в средата на май 2008 година. Кога минаха тези цели седем години? И най-тъжното, най- страшното е, че в моята родина нищо, ама нищичко не е и помръднало към добро. Напротив. И сега, когато препрочитам мъката си, закодирана в тази, а в останалите ми книги, едно усещане ме люлее - защо и кому такова зло сме сторили като народ, та съдбата така ни е орисала? Да бъдем просто един пълнеж в живота на 21 век, един почти ненужен,а често и досаден "пълнеж" за другите народи...
12 часа · Харесвам · 2
Darina Valcheva Настръхнах ...! Голям си!
10 часа · Харесвам · 1
Darina Valcheva Аз не съм била в Париж. Мечта ми е! Но това ,което прочетох е толкова истинско! Излязла съм 1997 и знам ,препатила съм го емигранството и още съм така. Прекланям се пред перото Ви!
10 часа · Харесвам · 1
Dimo Raikov Дарина,сега сигурно,въпреки че не сте чели книгите ми, а само отделни откъси, разбирате защо съм неудобен в България и защо се опитват да ме игнорират за сметка на назначените пишещи. Но не може да се спре онова, което тече,нали? Всеки ден толкова хора ми пишат, купуват от моите книги... Това е най- хубавата награда! Специално тази книга току-що ми казаха,че вече не е в наличност. Не била в наличност,това е издателски термин, и " 55 тайни на Париж"...Но в момента има пет книги от моите,които се продават по книжарниците и чрез сайтове. Има в електронен вариант на Библио книгата ми "Кестени от Париж", където е разказът ми " Помен за мама". Наистина ви благодаря, Дарина. Да, ние,емигрантите,лека-полека се отърсваме от завистта...
6 часа · Променено · Харесвам
Aneliq Komitova Многоооо истинско....Може ли да се намери все още на пазара?
5 часа · Харесвам
Dimo Raikov Анелия, потърсете на пресечката на "Аксаков" и "Шишман",там е книжарницата "Петър Берон", шеф е Антон, там може би има някоя бройка от "парижките" ми книги, но и "Кестени от Париж" ще ви допадне,тя е със същата тематика, другите също,макар и на дуго тема, ще ви покажат моя милост като един автор,който се прекланя единствено пред истината. Ще чакам да ми пишете за впечатленията си.
-----
И тъй като не съм вече сигурен дали те ще намерят тази моя книга, аз им връщам "жеста" - на хубавите думи с един топъл разказ за Нели, която е героиня в моята книга. А и имам повод - преди дни Нели ми се обади, гласът й беше препълнен от щастие - г-н Райков, искам да ви кажа, че вече общината ни даде жилище,хубаво,голямо,стига ни за мен и мъжа ми,дори мислим да извикаме и сина ни от България"...Притворих очи - да, Нели рискува и...Ще видите,ще прочетете от нейния разказ как в България преди години не са давали шанс за живот за мъжа й, какса й взели всичките парички,как...А сега...

Няма коментари: