ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

петък, 20 февруари 2015 г.

" Казано е - живите затварят очите на мъртвите, а мъртвите отварят очите на живите..."

ДИМО РАЙКОВ:
" Казано е - живите затварят очите на мъртвите, а мъртвите отварят очите на живите..."
ПИСМА ДО МЪРТВИЯ БРАТ, 1993 г., библиотека " Нова вълна" - ИК "Хермес", първо издание.
Това е написано от мен собственоръчно върху задната корица на книгата, под моята снимка, такова беше изискването на издателството, нещо като любима мисъл на автора. След нея следва и подпис.
Обстоятелствен съм, защото обичам да се борави с документирана истина. За разлика от някои, които просто си взимат това, което им върши работа, без да си направят труда да разберат кой е първоизточникът, без да уважават чуждия труд. Но това е тема на друг разговор.
Сега чрез тази мисъл аз изразявам своята почит към мъртвите на днешната Голяма задушница.
Бог да ги прости! И, ако могат, те да ни простят на нас...
А който от приятелите иска, нека да прочете моя разказ "Помен за мама" по-долу.

Няма коментари: