ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

четвъртък, 26 февруари 2015 г.

"РЕКАТА НА СМЪРТТА ИЛИ РАЗКАЗ ЗА ГЕНЕЗИСА НА ЕДНА ОМРАЗА"...


Току-що, в съвсем ранната утрин след деня на прошката, колегите от Фрогнюз ме изненадват приятно с публикуването на това мое интервю по повод на моята любима книга, романа "Реката на смъртта или разказ за генезиса на една омраза". След публикацията на разказа ми " Помен за мама", предизвикал големия интерес на хиляди читатели на сайта, сега аз отново им "гостувам".
Само за два-три часа този текст е прочетен от почти три хиляди души, не спят ли тези хора... Разбира се, това може само да ме радва като автор. Е, " патриотите", срещу които всъщност е този мой роман, макар и страничка да не са прочели от него, започнаха първосигнално да "действат", те и друго, освен да оплюват,не могат, но виждам, че и свестните българи не ще им отстъпят този път. То наистина стига вече мачкане, стига мълчание спрямо тези анонимници, които всичко знаят и всичко могат, а в действителност могат да сеят единствено само злоба и омраза и да осребряват " патриотизма" си, все лоши "качества" у българина, заради които написах книгата на живота ми - "Реката на смъртта"... Сигурен съм, че вие, моите читатели, и сега ще ме подкрепите в непресекващата битка срещу тези демони на тарикатщината и злото. Благодаря ви предварително. Всъщност аз не искам много. Просто да се прочете тази моя книга. Останалото тя ще направи сама. Убеден съм. Независимо от нашенската злоба и завист.
В България, където за почти всичко се мълчи, където няма памет, а има чалга, моят роман наистина е скандален, казва за Фрогнюз писателят.Интервю на...
FROGNEWS.BG

Няма коментари: