ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

петък, 20 февруари 2015 г.

ЧИТАТЕЛИТЕ ПИШАС ЗА "ПОМЕН ЗА МАМА"...

ПОМЕН ЗА МАМА...И за още нещо...
Приятели,обърнете специално внимание на коментарите под моя ПОМЕН ЗА МАМА. Те всъщност са моята единствена, но затова пък най-ценна за един писател награда.
Вижте под кои коментари има десетки харесвания. Това е също много,много показателно за силата на въздействието на този мой специален разказ! Но вижте и броящите се на пръстите на едната ръка коментари опити за ухапвания,за нараняване на човешкото ми достойнство, за поругаване на светлата памет на мама. И то от непознати хора,чиито имена срещам за първи,и надявам се,за последен път. Да,какво да се прави,все пак трябваше,дори и тук,при този разказ проплак, откъртен от най-дълбокото на душата и сърцето ми, да се покаже от някои,че сме си...българи,обладани от зла вампирска енергия и елементарно усещане на една художествена творба...И на една човешка,българска мъка-съдба...
Благодаря от сърце на читателите на този хубав сайт!
Благодаря на г-н Мутурис, шефа на сайта, за вниманието му към творбата ми!
Димо Райков
На всички онези, които бързат да обичат майките си…Днес бе деветият ден от смъртта на моята майка Яна.Това, което се бе случило с мен преди седмица и няколко дни, не го пожелавам и на най-големия си враг. Беше най-студеният...
WWW.BGNOW.EU

Няма коментари: