ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

събота, 5 юли 2014 г.

ОЗАДАЧЕН СЪМ...



Да, долните снимки показват самата истина, чийто свидетел бях и аз. 
Останах поразен от тишината, която съпътстваше мачовете досега на Франция. В района на Париж, където живея, видях развято само от един балкон знаме на Франция, докато десетки бяха на други страни...
А когато Франция вкарваше головете, може би само аз и още един-двама се провикваха в съседство на моята квартира...
Но когато играеха футболистите на Алжир, о, тогава въздухът се разцепваше... Тогава бяха такива гърмежи, че подскокнахме в съня си - каква е тази канонада...
Това е най-малкото странно за мен, иначе широко скроения човек, при това писател, при това и сам живеещ в друга страна...
Странно, да, много странно...

https://www.facebook.com/crushmarxism/photos/a.867025529980229.1073741826.867022703313845/930846543598127/?type=1

Няма коментари: