ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

събота, 5 юли 2014 г.

МИГОВЕ , МИГОВЕ, МИГОВЕ...



Мигове от моя живот, които никой не може да ми отнеме...
Всъщност неведоми са информационните канали на Фейсбук, чудя се как са намерили някои снимки и материали, за които и аз не съм подозирал...Разбира се, тук е една малка,много малка част от моята творческа биография, разбира се, аз няма и какво да крия, винаги съм бил 'цял-целеничък' пред читателя си...
Да, мигове радост, зад които се крие толкова, толкова мъка...
На един българин,който сам е тръгнал по този сладък, но и трънлив път на духовното...
Но в случая това не е най-важното,нали? Просто имам само една молба - нека тези отрязъци мой живот да бъдат погледнати с добри очи от добри хора... Моля тези,чиито сърца са парчета лед просто да подминат. Благодаря предварително и на едните, и на другите...
Да, частици от моя път, тръгнал от странджанското градче Малко Търново, преминал през Бургас, Ямбол, Варна, Велико Търново, Кюстендил, София и сега спрял се в ... Париж...
Един път, моят път...
Сред снимките ще видите и моята майка Яна,вече покойница, мои приятели,читатели от многобройните ми премиери в България и чужбина, ще се докоснете до мигове със Силви Вартан, Шарл Азнавур, Умберто Еко, Салман Ружди, Пол Остър, Стефан Хесел, Марк Леви и колко още...
Ще се докоснете и до моите книги, до откъси от тях, които не съм и предполагал кой и по какъв начин ги е обнародвал. Ще прочетете и отзиви,рецензии за творбите ми...
Да частици от моя свят...
Дано да ви допаднат и да предизвикат размисъл у вас. Това ще ми бъде достатъчно...

Ваш: Димо Райков

https://www.google.fr/search?q=димо+райков&client=firefox-a&hs=45x&sa=N&rls=org.mozilla%3Afr%3Aofficial&channel=np&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=N9OzU4CnJeSK0AXd4oCIDg&ved=0CC8QsAQ&biw=1024&bih=500

Няма коментари: