ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

неделя, 15 юни 2014 г.

ПОРЕДНОТО ЧИТАТЕЛСКО ПИСМО



"Г-н Райков, Искам сърдечно да Ви благодаря за книгата-"Диагноза:Българин в чужбина" ! Признавам,че тя е първата Ваша книга, която прочетох. И няма да е последната. Дълбоко ме потресе! Поплаках си дори. Случайно Ви срещнах във Фейсбук и много се радвам на тази случайност. Ако наистина сте преживели всичко това, ако наистина сте бил подлаган на подобни унижения и премеждия-кажете ми, моля, как се съхранихте?!?? Диана Стоянова Атанасова"

Ами, Диана, като прочетете и някои други книги, особено романите ми, особено "Реката на смъртта или разказ за генезиса на една омраза", ще разберете и усетите всичко...
Но в случая аз се радвам на способността ви да състрадавате, поне за миг да поемете нечията болка, това всъщност е най-важното. За хора като вас цял живот съм писал. Благодаря ви, Диана! Поздрави!

Димо Райков

Няма коментари: