ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

събота, 8 февруари 2014 г.

НЕЩО ОТ ФЕЙСБУК, КОЕТО ТОПЛИ...

ДИМО, НА ДНЕШНИЯ ДЕН,МАЛКО "ПО"ЗА МЕН,ЕДИН ДУХОВЕН ЖЕСТ ОТ ЧОВЕК,КОГОТО ОБИЧАМ МЕ ДОКОСНА ДУХОВНО! И...тъй като засяга и твоето име, няма как да не ти го споделя на страницата ти! Едва ли бих получил като подарък по-духовно нещо от изпратена ми книга от гр. П......... с автор ДИМО РАЙКОВ-"ПИСМА ДО МЪРТВИЯ БРАТ"! По-духовно докосване до душата точно с автор ДУХОВЕН като теб едва ли е в състояние да ме трогне повече! НА РОЖДЕНИЯ МИ ДЕН ДА БЪДА "УЛУЧЕН В СЪРЦЕТО" с малък жест- подарена ми книга от приятеля и големия писател- ДИМО РАЙКОВ! Може би малко е емоционално,но реших,че трябва да ти споделя това,макар и доста лично! Поздрави!

Няма коментари: