ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

четвъртък, 14 март 2013 г.

ДАРОМ ДАДЕН КАБИНЕТ






Понеже много мои читатели ме питат за мнението ми относно служебния кабинет, засега ще спомена само това. Длъжен съм да го кажа това свое мнение, криво или право, защото с редица свои текстове на страницата си във фейсбук, на блога си, както и в редица други медии, особено в „Електронен вестник”, аз подкрепям от първия ден протестиращите.
----------



От пръв поглед за мен е видно, че този кабинет всъщност е на… тези, които през цялото време „плюеха” и иронизираха протестиращите, а и такива като мен, които застанаха с думи зад тях. Още потръпвам от обидите на тези „всезнайковци”, които вече се спотайват… Сигурен съм, че след този текст също ще започнат…Те са майстори на „започването”…

Сега противниците на протеста мълчат…

Да, даром даден кабинет от уж победителите на противниците им…

Кой в днешния толкова прагматичен свят дава така – да спечелиш нещо, което е извоювано от онези, които си презирал и обиждал?

Много ще ми е интересно да наблюдавам дали и как някой от тези обругатели на протестиращите ще се сети да им благодари за жеста …

Да, случилото се е най-малкото странно. Освен ако не се окажат прави онези, които съзират сценарий и в тези протести. Което ще бъде фатално и жалко… Защото аз мисля убедено, че това е оня последен шанс за България поне мъничко да стане нормална страна.

Но така или иначе резултатът е ясен – това правителство е добре дошло за противниците на протестите. Затова и, вижте ги, те мълчат сега…

Да, да живеят тарикатите български!

Всъщност мен ме измъчва един въпрос – защо протестиращите, чието първо и основно искане бе за тотална смяна на статуквото, оставиха президента, който още преди да стане такъв, тръбеше в Европа, че в България всичко е супер, да бъде техен гарант…

И това, според мен, предопределя всичко.

Защото как ще искаш от представител на статуквото да се бори срещу статуквото. Тоест срещу … себе си…

В заключение - ще се радвам, ако бъда опроверган от действията на служебното правителство. Дано…

Но засега съм доста притеснен. Особено от някои мисли на президента и на премиера.

Първият каза :

- И тъй като предполагам, че различни "доброжелатели" ще търсят навсякъде негативи, ще ми съобщават какво не знам и какво не съм, нека да е ясно, че голямото деление в страната днес

е на едните, които застават зад България, и другите, които остават зад собствения си интерес.



Какво иска да каже президентът – че тези, които щели да критикуват, които щели да бъдат негативно настроени, всъщност щели да бъдат срещу … България ли?!? Защото, след като критикувам, аз ще гледам своя собствен интерес. Какъв интерес, г-н президент, на един търсещ поне троха нормален живот в чужбина българин… Та Вие знаете ли какво значи днес да си българин в чужбина? Нека премиерът да Ви каже, той би трябвало за знае. Да, би трябвало да знае. Но…

И зад коя България застават едните, зад коя – другите…

Защото май между вашата и нашата България има дълбока пропаст. Не сте ли го разбрали това?

Та колко души още трябва да се самозапалят, за да стане ясно, че хората просто искат нормален живот? А не скотско съществуване – все оцеляване, оцеляване…

И да не се краде толкова!

И да не се лъже!

И да се въздава справедливост чрез съд и управление за народа, а не за шепа самопровъзгласил се елит!

Да се премахне веднъж завинаги това позорно явление, което никъде другаде не съществува, освен в колониалното минало на света – КОНТРОЛИРАНАТА МИЗЕРИЯ, тоест за едни няма и пет лева, а за „нашите” – милиони…

И да няма „наши” и „ваши”!

Да има елементарна справедливост и грижа към бедните, болните, възрастните… Един елементарен доход за посрещане поне на най-елементарните нужди с що-годе достойнство…

И поне мъничко морал..

И без консултантски…

И без протежиране на ония от Схемата

Вие знаете ли какво значи оцеляване?

Ето току-що прочетох в сайта на „ 24 часа” как една баба със 180 лева, представяте ли си – 180 лева, значи 90 евро, се грижи за двамата си внуци… Тези хора от коя България са, г-н президент?

Знаете ли как ни наричат в чужбина - мизерниците на Европа...

Не виждате ли, че България се превърна в страната на факлите?!?

А кога се разгарят факли? Когато е тъмно, нали?

А в днешна България е много, много тъмно, г-н президент…

Затова уточнете първо – за коя България се борите Вие. За да „разберем” ние, „черногледите и критикуващите”, коя е нашата България… Ние я знаем, но все пак ни помогнете…

Та не би ли трябвало да бъде България една!

Премиерът пък от своя страна даде такава оценка на Борисов, че… Е, дипломат е все пак, но чак пък толкова… България по Бойково време била пример за демокрация!

Била, трици била… Че защо тогава хората излязоха на улицата?

Нали основният признак на всяка демокрация е човек да живее достойно…

Нещо, което политиците толкова често забравят. Дори и на думи…



Димо Райков



П.П.

А всъщност колко са прости и ясни нещата. Ето, току-що получих в блога си „Директно” поредния коментар:

Анонимен написа нов коментар за публикацията Ви "РИТУАЛНО САМОУБИЙСТВО ПО БЪЛГАРСКИ":



Браво, човече, доста точно оценяваш ситуацията. Защо никой не е писал преди мен за тези силни думи.

Хората в България не искат да живеят, па макар и да е 21 век и извикват с последните думи с които могат да извикат, за да ги чуят - С ПЛАМЪЦИТЕ ВЪРХУ СЕБЕ СИ!



Какво да добавиш след такива думи? Че българите не искат да…живеят…

Категорична, ужасна, но вярна диагноза!

Какво правим след подобна констатация? Нищо, нали…

Разбират ли този вопъл народен политиците …

Всъщност всеки българин днес би могъл сам да си отговори,нали?

Няма коментари: