ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

неделя, 30 септември 2012 г.

НЕЩАСТИЕТО ДА СЕ РОДИШ...БЪЛГАРИН

МИЗЕРНИЦИТЕ НА ЕВРОПА...




Преди няколко дни бях поканен да участвам в представителен форум в Париж.

Присъстваха интелигентни хора от почти цял свят. Името ми на баджа предизвикваше интерес с това "оv" на края. И доста от тези интелигентни, меко казано, хора ме питаха от коя страна съм.

И когато им казвах, че съм българин, почти всички се...извръщаха. А това на "интелигентния" език значи - нямам...повече интерес към Вас...

Още не мога да се съвзема. Не че не съм имал подобни преживявания, но в такава среда и обстановка...

Нещо окончателно се прекърши у мен.

И ето - отварям днес компютъра, търя нещо, което да подсили моментното ми озлобление, дошло от поведението на тези световни капацитети..

И чета - депутатът от ГЕРБ Грозданов ли,какъв ли, иска да се облагат...пенсиите...

Изтръпвам!

После се сещам за един друг гербаджия, безличния евродепутат Уручев ли, Коручев ли, който пък преди време искаше затвор за...неплатено парно...

И озлоблението ми към "моите" интелектуалци секна - та те имаха право така да се отнасят към нас, българите!

Та ние наистина сме мизерниците на Европа, както се изрази един от тях директно, щом търпим подобна гавра от подобни уж политици.

И щом продължаваме да живеем като скотове и като поданици на държава, синоним на мизерия и овче търпение...

Господи, щял да облага пенсиите от по 5О евро!!!

Е, то бива цинизъм, бива, ама...

Да, отъня, изчезна възмущението ми от оня форум и се настани у мен безпомощността.

Безпомощността от нещастието да се родиш българин!Безпомощността на един човешки живот в една "велика", с "още по-велика" история страна, на която все другите й са виновни, страна, която все уж е обект на чужди заговори...

А той, заговорникът, май си е в нас... Май...



Димо Райков

Париж

Няма коментари: