ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

вторник, 12 юли 2011 г.

КОГАТО ЛЪЖАТА E ДЪРЖАВНА ПОЛИТИКА…

ТОПЛОФИКАЦИЯ ПРЕДСТАВЯ ФАЛШИВИ ДОКУМЕНТИ ПРЕД СЪДА

ПАРНОТО ОСЪЩЕСТВЯВА ТЕРОР НАД БЕЗЗАЩИТНИ

От няколко години живея в чужбина. Като писател си обещах никога да не скривам това, което виждат очите ми и усеща сърцето ми. Колкото и каквото и да ми струва това. А ми коства доста, доста много… Но не това е сега темата.
Не знам защо, но особено чувствителен станах по отношение на националността ми. Може би защото още в началото срещнах открити предразсъдъци, тоест, казано тактично, при произнасянето от моя страна на думичката „българин”, доста често ответната реакция на моя събеседник бе: „ А … „
Да, това неизменно „А…”, последвано от още по-неизменното многоточие… И от извръщане на главата.
А това по френските маниери значи – ти не си ми интересен. А каже ли го това, или покаже, французин, значи нищо повече не можеш да искаш – ти просто си за този човек, казано по нашенски, „аут”!
Причините? Много са.
Ето само една от тях, която изпитах върху гърба си – неспособността да бъдеш истински гражданин, да отстояваш правата си. И когато решиш, че повече не може така, винаги ще се намери някой, който да те „приземи”, да те „отрезви”, в случая тази роля е поета от държавата и българския съд.
Но да „карам” поред.
Като човек, който вече диша по-свободно, тоест „заразен” от свободата на Париж, реагирах на наглото и безцеремонно безумие, което една структура, наречена ТОПЛОФИКАЦИЯ, години наред се опитваше, а и продължава да се опитва да върши над мен и моето семейство. Разбира се, не съм само аз жертва на терора на ПАРНОТО, десетки, стотици хиляди са нейните жертви, но в случая говоря за себе си.
С една дума – не издържах на терора и наглостта на чиновниците от ТОПЛОФИКАЦИЯ и при поредното тяхно издевателство си намерих адвокат. Знаех си, че неприятностите ми ще се увеличат, но в края на краищата някой трябва да им покаже на тези наглеци, че България вече е член на Европа, а не губерния.
Това, което правят тези престъпници е без аналог в света. Сигурен съм. Изчетох доста неща по темата, но никъде не срещнах такава безцеремонност, такава наглост, такъв цинизъм и … такава подкрепа на едни тарикати от ДЪРЖАВАТА?!?
Как е възможно подобно нещо?
Ти не искаш една услуга, нито си подписал, че я желаеш, нито ти отговарят на многобройните писма за обяснение като как ти я калкулират тази услуга, ти самият, а и семейството ти, изобщо не живееш в жилището си, заявил си това документирано, но на онези хич не им пука – за тях ти си дойна крава, за тях ти си никой, продължават да ти надуват сметки, да ти пращат незаконни, фалшиви от всякаква гледна точка фактури и те карат да плащаш нещо, което изобщо не си искал, а и не си употребявал?!?
Отгоре на това – сметките ти са по-големи от съседи, които живеят постоянно в жилището си, имат деца и тъй нататък…
Значи има, ама как да няма, нещо изначално сбъркано в цялата тази далавера?
И какво прави държавата? Още повече – тази фирма ТОПЛОФИКАЦИЯ е държавна, сега общинска, но пак същото. И вместо да разреши нещата, държавата вече двадесет години подпомага грабителите. Как? Ами като си трае. Но и като измисля такива закони, чрез които хората, които надигат глас за справедливост и граждански права бъдат съдени като престъпници – в името на народа – пращат им се съдии-изпълнители, лепят им се вратите с призовки, мутренски фирми ги рекетират, заплашват… И колко инфаркти и инсулти на стари хора, на честни наши майки и бащи, които цял живот са живеели праведни, стотинка не са откраднали, а сега …биват осъждани?!?
И то от кого? От хора, които са супер крадци, циници и прахосници като този небезизвестен Вальо Топлото със сметки за милиони в чужбина. И всичко това продължава! Вижте им само заплатите на тези хора от ПАРНОТО! Може ли те да бъдат такива, след като уж тази фирма почти е фалирала? Може ли да се плащат милиони за съдебни дела от фалирала фирма? И колко още въпроси…
Ето и конкретната причина да напиша тези редове.
Оказа се, че като доказателство, че аз съм непочтен длъжник спрямо Топлофикация юристите й са изпратили в съда във връзка със заведеното дело ДОКУМЕНТИ С НЕВЯРНО СЪДЪРЖАНИЕ.
Ама, моля ви се! В каква страна живеем?
Държавна фирма да си позволи да лъже, без дори да й трепне окото! И от начина, по който го прави, си личи, че това е повсеместна нейна практика.
Да изпратиш фалшив документ, че лицето е отказало да подпише документ, при положение, че аз на тази дата изобщо не съм бил в България. Като доказателство сложили и името на мой съсед, той бил „присъствал” също…
И още нещо – още фалшиви документи, подписани уж от мен, естествено с фалшив подпис.
И това го прави ДЪРЖАВАТА!
Защото ТОПЛОФИКАЦИЯ Е ДЪРЖАВНА!
И съдиите съдят! На основата на откровени и нагли фалшификати!
И с какво лице този шеф на Парното застава пред медиите и заплашва хората?
С какво лице продажни журналисти мълчат позорно!
НЕЩОТО, ЗА КОЕТО НАЙ-МНОГО СЕ МЪЛЧИ ОТ ВСИЧКИ ИНСТИТУЦИИ В БЪЛГАРИЯ, Е ПРЕСТЪПНОТО СЪЩЕСТВУВАНЕ НА ТОПЛОФИКАЦИЯ!
Защо? Аз имам вече, и то отдавна, отговор. А и той не е толкова труден, нали?
Ами, да, защото „играят” заедно!!!
Но да видим докога?
Европейският съюз и Европейският съд вече са уведомени за това престъпление над обикновения български гражданин. А тези институции, за разлика от нашите, може да забавят, но никога не забравят! И съдят честно и почтено.
Това е и моята надежда. А и на стотици хиляди, милиони като мен КРЕПОСТНИ СЕЛЯНИ на Топлофикация в този иначе толкова разкрепостен 21 век…
Европа да ни освободи от безумията на нашата уж, българска ДЪРЖАВА?!?
Да, на това днес се надяваме…
Ще завърша с изповедта-проплакване на една много възрастна жена – 89-годишната Йонка Митева:

`Пенсията ми е 150 лв., вземам и фронтовашки, ама не стигат пустите пари, защото имам много плащания, затова обикалям контейнерите

Предпочитам да ровя из кофите, отколкото да прося... Носят ми храна от социалния патронаж, пенсията ми за това главно отива, от години чакам ред за старчески дом. Не вярвам да дочакам, пък и откровено казано, не ми се иска, тук сама съм си господар, има-няма, оправям се... Бях дарила преди много време апартамента си на племенница срещу доглеждане, но тя ме измами и се наложи по съдебен път да си връщам жилището. Чак след десет години успях, но пък се наложи да го продам, че да платя съдебните разноски и парното. Условието при продажбата е да ползвам жилището си до живот. И го ползвам, пък като умра, ще го вземат. Нали се сещаш, парите отдавна свършиха, през 2000 г. си изключих окончателно парното, махнах и радиаторите, обаче от общите части и топлата вода, която почти въобще не харча, ми искаха по 70-90 лв. на месец, та са се натрупали пак над 3000 лв.

Топлофикацията ме съди, ето днес ми е делото, ама въобще няма да ходя

За какво да им ходя? Да ме осъдят! Какво ще ми вземат? Освен пенсията и борчове нищо друго си нямам..."



Докъде стигнахме ние, българите? Докъде стигна Топлофикация, тази фирма,осъществяваща терор над беззащитни?
И докъде ще стигне българското ни безочие и липса на милост към възрастните ни родители?
А и към нас самите…

Няма коментари: