ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

сряда, 6 април 2011 г.

ДИРЕКТНО - ИСТИНАТА ЗА МЪКАТА НА БГ-ЕМИГРАЦИЯТА - II

ПОКАНА ОТ ПАРИЖ ЗА ПРЕМИЕРА НА КНИГА В БЪЛГАРИЯ

КЪМ МОИТЕ ПРИЯТЕЛИ ОТ ИНТЕРНЕТ И КЪМ ТЕХНИТЕ ПОСЛЕДОВАТЕЛИ, А И КЪМ ВСИЧКИ, КОИТО УВАЖАВАТ СЛОВОТО

ПРИЯТЕЛИ,

Каня ви сърдечно на представянията в България на моята книга с разкази КЕСТЕНИ ОТ ПАРИЖ. Възможността да се срещнем наяве ме радва и изпълва с добро усещане. Защото в този иначе вълчи свят чувството, че принадлежиш на една макар и малка, но затова пък толкова топла общност от съмишленици е уникално и незаменимо - нещо, което аз го усещам чрез вашата реакция на моите материали от блога ми, а и,надявам се, вече и на разказите от новата ми книга.

Затова – заповядайте! Не, разбира се, анонимно, а живо и тръпно – като истински приятели, нали?

Ето и датите, на които имаме възможността да бъдем заедно, благодарение на моя издател Стойо Вартоломеев, а и на шефа на ХЕЛИКОН Данчо Панайотов. Думите на управителя на ИК ХЕРМЕС в едно кратко, но удивително прочувствено писмо ми дадоха нужната глътка кураж в един много труден за мен и семейството ми момент тук, в Париж.

Думи, които говорят, според мен, разбира се, повече от всичко за моята нова книга.

Сега ги предоставям и на вас. Ето ги:

Здравей приятелю!

Страхотна книга си написал! Много горещи кестени си извадил от Париж. Чак и аз се опарих от тях. И моята душа проплака. Особено в този великолепен разказ за нашите изстрадали български майки-мадони, за които животът беше само работа и дълг. Поздравявам те! Имаш пълната ми морална и издателска подкрепа. Надявам се до 3-4 месеца книгата да бъде издадена и направим представяне не само в България, но и в Париж. Продължавай да пишеш и да вярваш в доброто. Светът е оцелял, защото вярата е свещена и доброто винаги е възкръсвало. И побеждавало, колкото и странно да звучи това за този съвременен абсурден свят! Продължавай да пишеш!
Стойо Вартоломеев”

След подобни думи не са нужни нито рецензии, нито реклама,нали?

А ето и информацията за моите преставяния, която взех от сайта на ИК ХЕРМЕС:

14 април – „Кестени от Париж“ на Димо Райков в Стара Загора, 18.00 ч.- кнжарница ХЕРМЕС

15 април - „Кестени от Париж“ на Димо Райков в Пловдив – книжарница ХЕРМЕС- Централ, 18.00 ч.

19 април - „Кестени от Париж“ на Димо Райков в книжарница „ХЕЛИКОН – България“/фоайето на стария хотел „България”, на ъгъла до бившия мавзолей/, от 18.30 ч.

22 април - "Час за автограф" на Димо Райков в книжарница Хеликон - Бургас, от 17.00 ч.

Още веднъж – чакам ви!

Доскоро!

4 април,2011г.

Париж, Димо Райков

1 коментар:

Анонимен каза...

Здравейте! Искрено съжалявам, че няма да мога да присъствам на представянето на новата Ви книга в София, но с голямо нетърпение очаквам да разгърна страниците й. Благодаря за удоволствието да чета книгите Ви! Желая Ви много нови творчески успехи!
Мария