ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

вторник, 4 януари 2011 г.

СИМЕОН-ЕДИН ЕЛЕМЕНТАРЕН ТАРИКАТ

Ще бъда кратък .
Пишейки за този човек, аз изпитвам погнуса.
Разбира се, такива като него през тия двадесет години у нас не бяха един и двама, но Симеон бе единствен в това, че успя да заличи, да премахне и последната капка морал у българина, че въздигна в норма на живот това да прецакаш другия, да излъжеш, да откраднеш и да „мажеш” с думи за онова, което и слепите виждат.
Аз бях един от тези, които със сълзи на очи през 1996 г. го очаквахме. Сега просто не мога, не искам дори да споменавам името му. Правя го заради онези възрастни жени в Париж, които все още са влюбени в него и все повтарят – ама той е чудесен, той не случи, защото тези около него бяха престъпници…
Не, дами, не е точно така. Това може вече да ви го каже и всяко дете в България.
Аз сега само ще ви предам думите на актрисата Мартина Вачкова.Ето какво казва тя за царя по повод на последното му телевизионно интервю:
- Не бил казвал, че няма да претендира за имотите си, а само за обезщетенията за това, че не ги е ползвал. Един от министрите му го хванаха в кражби, а той казва: "Вижте че навсякъде и в Европа има кражби от еврофондовете!". Ама това не ме успокоява - че някъде крадели, та и тук да е така…
-
Кратко и ясно – в тези обтекаеми думи всъщност се „вижда” истинският Симеон.
А ето какво казва Кеворк Кеворкян:

"Не мисля, че някои известни политици на прехода са по-малки мутри от тия от “Октопод”. Например царят в някои свои лични имотни амбиции не се е държал много по-различно."
Какво повече да коментира човек?
Просто такива хора трябва да се подминават, знаете как, нали? Жалкото е, че …плакахме за тях. После пък плакахме от…тях!
И че такъв ни бе…премиер?!?
И че продължава да си живее тихо и кротко, необезпокояван от никого …
Ех, българино, какво ли още има да видиш?
Но потърпи, почакай, потърпи, почакай, да, потърпи, почакай…Това май е нещото, което най-много и най-добре умееш. Да, най-много…
И най-добре,нали?Да коленичиш. И да търпиш…

Няма коментари: